Huisregels

Tandheelkundig Centrum Hannibal

Wij doen onze best om iedereen op tijd te kunnen behandelen en vragen u daarom op tijd aanwezig te zijn zodat u zelf ook niet lang hoeft te wachten. 

  • Een afspraak annuleren of verzetten kan natuurlijk, maar uiterlijk 24 uur van tevoren. Wij proberen u aan uw afspraak te helpen herinneren, maar het blijft wel uw verantwoordelijkheid. Komt u één keer te laat, dan wordt er een aantekening gemaakt maar zijn er nog geen financiële gevolgen. Bij een tweede keer worden er kosten in rekening gebracht.
  • Indien u binnen hetzelfde jaar vaker dan driemaal zonder bericht afwezig bent gebleven zullen wij u als patiënt uitschrijven.
  • Wij behouden ons het recht voor een afspraak tijdig te verzetten. U bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van de juiste adresgegevens en telefoongegevens zodat wij u tijdig kunnen bereiken wanneer we uw afspraak of behandelplan moeten wijzigen.
  • De tandarts zal in overleg met u een behandelplan maken. Al uw gegevens en tandheelkundige informatie worden vervolgens digitaal vastgelegd. Uiteraard worden uw gegevens bij ons vertrouwelijk behandeld.
  • De tandarts doet zijn uiterste best om de patiënt te behandelen binnen de daarvoor gereserveerde tijd. Aangezien onvoorziene complicaties kunnen optreden bij medische behandelingen zal het soms niet mogelijk zijn uw afspraak op tijd te laten beginnen. Wij hopen op uw begrip in deze  situaties.
  • Wij hebben de verwerking van onze administratie overgedragen aan Famed. Zo kunnen wij al onze tijd aan u besteden. Famed is gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties en werken inmiddels voor duizenden (para-)medici. Voor alle vragen over uw nota kunt u bellen met Famed (0900 – 0885).
    U ontvangt na de behandeling een factuur van Famed. In sommige gevallen wordt uw nota eerst gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan alleen een nota voor de kosten die niet door uw zorgverzekeraar worden vergoed.
  • Als u een betalingsachterstand heeft  zijn wij genoodzaakt de verdere behandeling stop te zetten totdat betaling van de openstaande nota's is ontvangen. Bij pijnklachten wordt dan alleen tegen contante betaling behandeld.
  • Wij vragen u alle wijzigingen die in uw patiëntendossier moeten worden doorgevoerd door te geven aan de receptioniste of de assistente. U kunt hierbij denken aan wijzigingen op het gebied van gezondheid, medicijngebruik, uw adres of verzekering.
  • Wij verzoeken u om uw identiteitsbewijs en zorgpas aan de receptioniste te tonen bij uw eerste bezoek.

Maak een afspraak!

Wij helpen u graag

Ik verheug me om u in onze praktijk te mogen verwelkomen. Wij mensen zijn verschillend en iedere mens is uniek. Daarom neem ik (en mijn team) de tijd om goed naar u  te luisteren,  en u als mens goed te begrijpen. Op deze basis kunnen wij voor u de beste behandeling plannen.

Bel ons

Social media
Volg ons via facebook, instagram en linkedin!

Nieuwsmail

Wilt u op de hoogte blijven van onze praktijk? Meld u aan voor onze nieuwsmail!

Aanmelden
Contact

Tandheelkundig Centrum Hannibal
Emmastraat 5
7513 BA Enschede
(053) 430 40 36

info@tandheelkundehannibal.nl
www.tandheelkundehannibal.nl